Nu har jag då gjort det igen.
Jag har gått ut Facebook.
Förra gången jag gjorde det, gick jag med igen.
Jag saknade helt enkelt att synas, att få beröm av folk, att få en massa komplimanger om det ena och andra.
Men nu har jag fått nog av det.
Jag blir bara nerövs och osäker av att få reda på att den och den tycker om mig.
Jag klarar inte av det.....
Sedan har vi det här med vänner och så.... tar man bort en person från sin vännerlista, blir det ett himla liv och man blir kallad för det ena och andra.
Nope, jag har fått nog av Facebook.
Jag har inte behov av den bekräftelse jag är van att vilja ha... som på Facebook och andra sociala medier.
Jag ser det som att jag har växt som person och blivit vuxen på ett annat sätt.
Det känns verkligen helt underbart!!
Livet utan Facebook....finns man om man inte har Facebook?
Japp, det gör man.... nu finns man ännu mer än man gjorde inna.
Facebook tog över mitt liv....jag kollade hela tiden efter några nya som tyckt om min sida, några som kommenterat med mer.
Nu slipper jag den stress den innebar för mig, jag slipper ha det liggande över mig.
Facebook, bye bye :)

Kommentera

Publiceras ej